المواضيع الأخيرة
» كيف اعرف انه فيني سحر اسود
الأحد أبريل 15, 2018 6:06 am من طرف الراقي الشرعي

» كيف أعرف أني مسحورة او مصابة بنوع من أنواع السحر ؟ وما هي اعراض السحر الماكول والمشروب
الأحد أبريل 15, 2018 5:57 am من طرف الراقي الشرعي

» علاج سحر المحبة بالقران الكريم
الثلاثاء أبريل 03, 2018 7:59 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض سحر المحبة بالصورة علاج سحر المحبة بالصورة اعراض سحر المحبة القديم
الثلاثاء أبريل 03, 2018 7:50 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض السحر الاسود وعلاجه اعراض السحر المدفون القديم مطوع يفك السحر بالجهراء
الثلاثاء أبريل 03, 2018 7:44 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض السحر الاسود اليهودي شيخ يفك السحر بالكويت سلوي
الثلاثاء أبريل 03, 2018 7:38 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض السحر الماكول القديم اثناء الرقية افضل شيخ بالكويت
الثلاثاء أبريل 03, 2018 4:14 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض السحر الماكول والمشروب القديم وبطريقة علمية ,علامات السحر
الثلاثاء أبريل 03, 2018 4:05 am من طرف أحمد المغربي

» كيف اعرف ان السحر قديم او جديد راقي شرعي سعودي بالرياض
الثلاثاء أبريل 03, 2018 4:00 am من طرف أحمد المغربي

ليش الجن ملاحقن دايما بمناماتي انا ناقصة هم من الانس عشان يلاحقني الجن

ليش الجن ملاحقن دايما بمناماتي انا ناقصة هم من الانس عشان يلاحقني الجن

مُساهمة من طرف الراقي الشرعي في الثلاثاء أبريل 21, 2015 7:31 pm

حلم جني يلاحقني تفسير حلم رجل يلاحقني تفسير حلم رجل يلاحقني ابن سيرين تفسير حلم رجل غريب يلاحقني تفسير حلم رجل يلاحقني ليقتلني تفسير حلم رجل يلاحقني في المنام تفسير حلم رجل يلاحقني بسكين تفسير حلم رجل يلاحقني للحامل تفسير حلم شخص يلاحقني

يش الجن ملاحقن دايما بمناماتي انا ناقصة هم من الانس عشان يلاحقني الجن - العضوة محلوة هي صاحبة المشاركة
السلام عليكم.انا ماكنتش حابة اسال على تفسير احلام الجن بس الاحلام من النوع دى كثرت علي ودايما بنفس الاحداث اشوف مكان فيه جن وحتى لو ماشفته بالمنام احس انو فيه جن وانا اقرا المعوذتين والاخلاص وىية الكرسي والفاتحة عشان اتخلص منو وبالفعل احيانا يختفي او اي شئ المهم ينتهي المنام على اني خلصت منو مثلا اليوم شفت اني نايمة بسطح بليل جنب امي واختي وكان فيه جن يضايقني مرة احس بيه بس وبعد شوي شفته على شكل ديك وكان لاصق بكفي وزاعجني انا كنت اقرا قرآن وبعد شوي صوتي راح وماقدرتش اتكلم او اطلب المساعدة وبعدها رجع صوتي والجن راح بتأثير القرآن بس جات حرمة هي من الجن وقلت لها خذي الساعة دي للجن الي كان هنا هي كانت ساعة حرمة وقولي لهم مايجوش ثاني والا حرقتهم بالقرآن وراحت انا مش عارفة ارتب كلامي انا بكتب اي شئ يجي على بالي اعذروني

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اختى احمدى ربك انك بتشوفى رؤيا والحاجات اللى انتى بتشوفيها دى معظمها بتكون رؤيه مش حلم شيطانى يعنى الله اكبر بعد الشر عنك ممكن تكونى مصابه بمرض روحى وانتى مش عارفه وربنا بعتلك الرؤى دى علشان تعرفى وتتعالجى وخاصه لما انتى قولتى انك قريتى سورة البقره وحلمتى بأفعى انتى لو مصابه فطبيعى جدآ انك مش هتقدرى تقرى سوره البقره لإن الجن مبيتحملهاش ولكن انتى لازم تكونى اقوى ويكون عندك اراده وانا فرحت لما قولتى انك بتقرأى قرآن فى الرويا لما بتشوفيهم دى حاجه كويسه جدآ
فالمطلوب منك انك تقرى سوره البقره كل يوم والافضل انك تقيمى بيها الليل وربنا هيبعد عنك كل سوء وانا بكلمك عن تجربه واسمعى الرقيه الشرعي

الراقي الشرعي

المساهمات : 358

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو