المواضيع الأخيرة
» كيف اعرف انه فيني سحر اسود
الأحد أبريل 15, 2018 6:06 am من طرف الراقي الشرعي

» كيف أعرف أني مسحورة او مصابة بنوع من أنواع السحر ؟ وما هي اعراض السحر الماكول والمشروب
الأحد أبريل 15, 2018 5:57 am من طرف الراقي الشرعي

» علاج سحر المحبة بالقران الكريم
الثلاثاء أبريل 03, 2018 7:59 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض سحر المحبة بالصورة علاج سحر المحبة بالصورة اعراض سحر المحبة القديم
الثلاثاء أبريل 03, 2018 7:50 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض السحر الاسود وعلاجه اعراض السحر المدفون القديم مطوع يفك السحر بالجهراء
الثلاثاء أبريل 03, 2018 7:44 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض السحر الاسود اليهودي شيخ يفك السحر بالكويت سلوي
الثلاثاء أبريل 03, 2018 7:38 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض السحر الماكول القديم اثناء الرقية افضل شيخ بالكويت
الثلاثاء أبريل 03, 2018 4:14 am من طرف أحمد المغربي

» اعراض السحر الماكول والمشروب القديم وبطريقة علمية ,علامات السحر
الثلاثاء أبريل 03, 2018 4:05 am من طرف أحمد المغربي

» كيف اعرف ان السحر قديم او جديد راقي شرعي سعودي بالرياض
الثلاثاء أبريل 03, 2018 4:00 am من طرف أحمد المغربي

مطاردة الجن فى المنام,وتفسير جديد شامل لها

مطاردة الجن فى المنام,وتفسير جديد شامل لها

مُساهمة من طرف الراقي الشرعي في الثلاثاء أبريل 21, 2015 7:33 pm

مطاردة الجن فى المنام
حلم جني يلاحقني تفسير حلم رجل يلاحقني تفسير حلم رجل يلاحقني ابن سيرين تفسير حلم رجل غريب يلاحقني تفسير حلم رجل يلاحقني ليقتلني تفسير حلم رجل يلاحقني في المنام تفسير حلم رجل يلاحقني بسكين تفسير حلم رجل يلاحقني للحامل تفسير حلم شخص يلاحقني
مطاردة الجن فى المنام - العضوة ام مريومة العسل هي صاحبة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا بحلم كتير باشياء خفية بطاردنى وبيكون تفكيرى اثناء الحلم ان فى جن بيطاردنى فبقرأ اية الكرسى واذكر الله عشان ابين للجن انى مش خايفة منه لكنى بكون مرعوبة وبحاول اخبى خوفى الحلم ده بيحصل معايا كتير 
واخرهم امبارح كنت برضه بحلم ان الجن يطاردنى انا واخى واحنا بنجرى وخايفين وبحاول اشغل سورة البقرة على الكمبيوتر فمعرفتش وجرينا لحد ما وصلنا حجرة فيها بلكونة وكنا عايزين ننط فى الشارع من الخوف فلاقينا دخل علينا فى الحجرة كلب اسود كبير فقلت لاخى هو ده السبب هو اللى خلى الملايكة تمشى من البيت فمسكت الكلب ورميته من البلكونة وصحيت 
مع العلم انى متزوجة ومغتربة يعنى مش مع اهلى

حبيبتى انا رديت لان بس اللى شوفتيه ده انا كنت كده باستمرار ونصيحه اعمليها عشان تطمنى انتى بنفسك حتى اقرى سورة البقره كل يوم بنيه اظهار كل ماهو خفى ولو فى شئ يظهر وحمايتك انتى واخوكى منها اوك اقريها بنيه دى وحطيها فى بالك وانتى بتقريها استمرى عليها اوعى اوعى تكسلى لمدة شهر لازم ان شاء الله هيبدا يظهرلك اى حاجه ياعنى ان فى شئ اعداء جن اى حاجه وهيبعدك عنها وقبل كل صلاه عارفه هاتى مسك الابيض من عند العطار حطيها باستمرار على جبينك وجسمك وايدك وواقرى يس بعد الفجر والله حبيبتى انا لولا القراه دى ماكان ظهرلى حاجه ولا كنت اتناجيت ربنا الحافظ الحمد لله وحابه بس اساعدك وان شاء الله مش فى حاجه وخاصتا انك بتقرى اية الكرسى فى الحلم ورميتى فى الاخر الكلب ده شئ كويس جداااااااااااااااا ربنا يحميكى انتى واخوكى ويحفظك وينصرك يارب

الراقي الشرعي

المساهمات : 358

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو